Asiakastyytyväisyyden seuranta ja palaute

Asiakastyytyväisyyden seuranta

Sairaanhoitopiiri seuraa asiakastyytyväisyyden tasoa ja kehittää toiminnan laatua muun muassa palvelujen käyttäjien antamien vastausten perusteella. Asiakastyytyväisyyden seuranta jatkuu toistaiseksi. Tuloksia tarkastellaan neljän kuukauden välein ja tarvittaessa useamminkin. Kyselyyn vastataan nimettömänä. Vastaajaa ei pystytä tunnistamaan.

Alla olevasta linkistä avautuu lyhyt rastitettava kyselylomake. Vastaamalla voitte osaltanne vaikuttaa palvelun laadun kehittämiseen. Mielipiteenne on meille arvokas.

Asiakastyytyväisyyskysely

Avoin palaute

Kun haluatte antaa palautetta jostakin tietystä asiasta, toivotte palautteenne käsittelyä erillisenä tai toivotte sen perusteella yhteydenottoa, käyttäkää tätä palautekanavaa. Palautteen voi jättää myös nimettömänä.

Henkilökohtaista hoitoa koskeviin kysymyksiin ei tietosuojasyistä vastata palautejärjestelmän kautta. Palautteeseen ei saa laittaa henkilötunnusta tai luottamuksellisia tietoja omasta tai toisen henkilön terveydentilasta. Ajanvarauksia ei voi muuttaa tai perua palautejärjestelmän kautta.

Potilasasioita koskevat palautteet ja muistutukset pyydämme lähettämään kirjallisena osoitteeseen Länsi-Pohjan sairaanhoitopiirin ky, Hallinto/johtajaylilääkäri, Kauppakatu 25, 94100 Kemi.